El paper educatiu de la família. Un model psicoanalític del procés d’aprenentatge

AUTOR: Meltzer, D.; Harris, M.

TRADUCCIÓ: Carme Vilaginés

Seguit de:

Seminari internacional de recerca i aplicacions del Model Meltzer-Harris.

Hayward, B.

TRADUCCIÓ: Jordi Sala

Barcelona: Espaxs, S. A (Col·lecció Monografies de Psicoanàlisi i Psicoteràpia; 2 ), 1989, ISBN 8471791889.

TÍTOL EXHAURIT

Si voleu que us avisem en cas que es reediti aquest títol, empleneu el formulari “Reedició de títols exhaurits” que trobareu a la dreta.
Categoria:

Descripció

Donald Meltzer, és una de les personalitats més creatives de la psicoanàlisi d’avui. Autor de nombrosos treballs clínics (vegeu els seus llibres “The Psycho-analytical Process”, “Sexual States of Mind”), animador de grups de recerca (vegeu “Explorations in autism”, obra produïda amb un equip de col·laboradors) ha contribuït darrerament a una clarificadora exègesi de l’obra de W. R. Bion (vegeu els capítols corresponents a “The Kleinian Development” i a “Studies in extended metapsychology”): La seva darrera obra “The apprehension of beauty” llibre en el qual ha col·laborat Meg Harris Williams, és una fecunda reflexió interdisciplinària que s’inspira tant en la clínica i en l’elaboració teòrica psicoanalítica com en l’aprofundiment crític de l’obra de poetes i filòsofs.

Martha Harris, traspassada no fa gaire, Martha Harris va ser durant molts anys directora del Departament d’Infants a la Tavistock Clinic (Londres) i exercí funcions didàctiques a la Societat Britànica de Psicoanàlisi. Autora de nombrosos articles sobre teoria i tècnica psicoanalítica, sobre el desenvolupament de l’infant i la relació precoç mare-infant, la seva obra ha estat recollida en un volum editat per The Clunie Press (1987).

Amb el seu marit Donald Meltzer, ha impartit abundós ensenyament arreu d’Europa i també als Estats Units, a Sud-Amèrica i a l’Índia. El seu llibre més divulgat “Thinking about infants and young children” (Clunie Press) ha estat traduït a diferents idiomes.

Beresford Hayward, ha treballat en diferents àrees –pedagogia, sociologia i relacions humanes-. Bona part del seu treball s’ha desenvolupat en el marc de l’OECD (Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmic); en aquesta institució ha estat, des de 1962, Consultor i Administrador principal per a les directrius educatives i socials. En la mateixa institució forma part del Consell directiu, promotor del programa del Centre de Recerca i Innovació Educativa. Més enllà de l’àmbit de l’OECD ha treballat en conferències internacionals i en seminaris universitaris de recerca i aplicació de diferents programes.

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar un comentari.

Utilització de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Podeu clicar l'enllaç per obtenir més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies
Scroll Up